Srbobran ima Željezničku stanicu koja odavno nije u funkciji, isto se može reći i za ostale objekte železnice koji su krajnje devastirani, očerupani i pokradeni. Nekada su postojali šinobusi na relaciji Bečej - Srbobran - Vrbas. To vreme se nikada neće vratiti, jer su zamislite i deo pruge prema Vrbasu ukrali. Strancima i putnicima namernicima, novinarima, posebno preporučujem da fotografišu unutrašnjost "kućice" za rampu, odmah na ulazu u mesto.
Ko ne zna šta je pakao, treba da se provoza autobusima "Severtransa" od Novog Sada i nazad (najlošiji autobusi su oni iz Novog Sada u 16 i 17 h), klime nema, neki "matori" vozači sa "pepeljara cvikerima" uključuju i grejanje na spoljašnjih 35 stepeni.
Srbobran ima Željezničku stanicu koja odavno nije u funkciji, isto se može reći i za ostale objekte železnice koji su krajnje devastirani, očerupani i pokradeni. Nekada su postojali šinobusi na relaciji Bečej - Srbobran - Vrbas. To vreme se nikada neće vratiti, jer su zamislite i deo pruge prema Vrbasu ukrali.
ОдговориИзбришиStrancima i putnicima namernicima, novinarima, posebno preporučujem da fotografišu unutrašnjost "kućice" za rampu, odmah na ulazu u mesto.
Ko ne zna šta je pakao, treba da se provoza autobusima "Severtransa" od Novog Sada i nazad (najlošiji autobusi su oni iz Novog Sada u 16 i 17 h), klime nema, neki "matori" vozači sa "pepeljara cvikerima" uključuju i grejanje na spoljašnjih 35 stepeni.
ОдговориИзбриши